skjutmig!

nu tänker inte jag ga in pa nagra detaljer, kan bara säga att jag har ont o behöver ga pa den förbannade toan o inte kissa 100 ggr i timmen!


var till akuten i morse, kom in direkt, vilket var skönt... uvi konstaterat efter 15 minuter, 2 timmars väntan pa en doktor. ultraljud. fick en skyndsam antibiotikakur pa 3 tabletter.. hoppas pa att detta är över inom 3 dagar, annars blir de odling.

har sovit bort hela eftermiddagen och det känns bättre nu, men far inte fylla blasan, men ja ska dricka hela tiden.. men eftersom att ja kissar ca 2 ggr i timmen sa finns de inte en chans.


nu ska jag ta en glass o lägga mig i soffan! calippo.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack ;) ja, det var allt lite nervöst innan det klipptes ;)

2010-06-14 @ 10:50:37
URL: http://lexieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0