måndagens små ordmissar...

vilka missar de blev i måndags...


Madde: jag skulle behöva blanda ut vinet ja..
Jejje: jag har lite mer i kylen.

alltså drickat mer...

Madde: Jennifer jag känner att vi lär gå ut o gå nu.
Jejje: men det är ju ingen vaken nu
Madde: vaken? .. nää

va har de med saken att göra??


Jejje: 8 klunkar till dig madde.
Madde: nä du syndar.

synar heter de..


jejje: tror du man dör om man hoppar härifrån?
madde: *funderar*
Jejje: huvve lär ju ta stryk..

antagligen...


Madde: är du också en sån här som ringer nils på fyllan?
Jejje: nä, brukar du ringa nils på fyllan durå?

hon menade ju martin..


Madde: har du sugrör?
Jejje: nä har aldrig haft... för jag suger..

tydligen inte!!


Jejje: tonfisk är väll de bästa vi vet!!
Madde: ja, men jag gillar fan inte tonfisk!

varför svarar man då ja?


kul kul :D


Kommentarer
Postat av: Jaana

Hahahaha ni är ju bara för sööööta !!!!!!!!!!!!

2009-09-02 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0