helgen...

i lördags efter koopis kalas sa drog vi till zeigelei för att äta, men eftersom att de var mallorca party där sa tog vi en öl o kolla lite.. sen hör jag SKIIITSTÖÖÖVEL! hehe de var fiete som ropade, otippat...

sen köpte vi pizza o akte hem o satte pa en film, men vi slockna bada tva nästan direkt..

dagen därpa var de fotboll pa shemat 2-2 blev de, sen akte vi o käka o spela kort, sen hem o sag pa film..

idag akte nils i jobbade tidigt, men kom hem o väckte mig kl 11, o da akte vi o handlade,.. sen akte han o jobbade igen, da passade jag pa o slänga all gammal mat o städa ur.. nu ska jag städa köket o sen laga mat tills han kommer hem :D najs med ett stort kök, jag är ju van med bara en kokvra :)


häppa

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja visst är det väl hur bra som helst? ;)

2009-09-08 @ 10:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0