ett jäkla farande på mig..

vaknade kl 9 utav syrran som ringde från tyskland, hade ju tänkt överaska nils med att komma tidigare än den 9/9, så jag upp till datorn o bokade om resan till imorgon. men först var de fel på hemsidan, sen gick de inte o bekräfta ombokingen, fleeera ggr.. aja vad gör de om 100 år, jag tog o ringde kundtjänst.. i london, för inte fan kunde man ringa till ett svenskt kontor eller. nej då... ringde iaf o sa att jag ville boka om resan till ett tidigare flyg, happ då fick jag gärna ringa nå annat nummer. men vafan, tillslut så efter sådär 2 timmar funkade det..
sen kom pel o pluggade på teorin, sen kom mamma o vi drog o uträttade några ärenden, sen hem igen o ringa tandläkarn, trafikskolan, gånerivikt bolaget o hyresvärden. betalade räkningar me (dagens höjdpunkt) :P.
sen bärde det av till r o p där de käkades lunch, sen sova lite på soffan, sen kom madde o hämtade mig så drog vi till hemköp, sen till konsum, sen till ica, sen kom vi på att åker vi till lidl så har vi vart på alla affärer, sagt o gjort, vi drog till lidl o köpte chips o ostbågar dipp, sen drog vi till hemköp o köpte själva dippulvret, sen hem o käka de, sen kom mamma o hämtade mig för att åka till jobbet o ta ut biljetten, men hade ju glömt mitt pass, så vi åkte hem o hämtade det, o sen tillbaka till jobbet, sen fick jag ut bordingpasset, nu sitter jag här o har packat o ska se på true blood!!

sen blir de sängen till en skräckis tror ja :)
nattnatt



Kommentarer
Postat av: veronica

Ja det tycker jag :)

2009-09-02 @ 22:09:16
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Laila

Tack så jättemycket sötnos! =)

2009-09-03 @ 00:51:06
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: hihi vad bra jag skrev det då ^^ tack så mkt!! du får gärna rösta på mig i veckans blogg här:

http://boze.blogg.se/2009/september/veckans-blogg.html#comment

Skulle gjort mig superglad!! Jag är nr3 :)

2009-09-03 @ 08:58:33
URL: http://lodisjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0