upp med tuppen..

egentligen inte.. men vaknade före nils sa jag försökte ta mig ut ur rummet utan att väcka honom, kom ur sängen fick pa mig morgontofflorna gick mot dörren, tryckte ner handtaget.. där sprack min plan, de kommer en arm runt benen.. en arm som bestämt vill ha ner mig i sängen igen, under täcket.. där ligger jag, pigg som en ko, täppt som en snigel o hungrig som ett as, han börjar falla tillbaka i sömn. och jag smyger mig upp igen, daligt resultat.. han vaknatill o säger att han är sjuk. där fick jag min chans... är du sjuk sa behöver du frukost pa sängen.. nils instämmer och jag är fri att ga till toan o snyta mig :D
mysmorgon :)


Kommentarer
Postat av: Evelyn

haha, jag vet inte hur jag lyckades, min vanliga tur bara :). trivs du bra i tyskland?

2009-10-23 @ 13:36:57
URL: http://bredangeavenue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0