mhmmm

har precis ätit mat, jag luktar vitlök nu..

men de gör inget.


jag är trött o vill sova, men ska gå ut o gå om nån timme så jag skippar det. jag röjjer lite i lägenheten istället, det gör nog gott...
packa kartonger inför flytten, jag är så exalterad, men trött.
jag ska nog koppla in högtalarna till datorn o lyssna på jätte hög musik, jag kanske vaknar till då..

igår såg vi på en helt värdelös skräckfilm, den var så dålig så man skrattade, rätt kul.. filmen ska lämnas in också, jag gör de när jag går ut o går. söndagen i allmänhet var en riktigt bakfyllemys dag. med bingolotto o en massa filmer..

o fredagen var helt underbart kul, middag hos katta med grabbarna o tjejerna, sen utgång.
lördagen var inte helt fel den heller :)

o på fredag ska jag återigen åka till tyskland till min alderles egna nils :D han är bara förjävla underbar!!!!!


Kommentarer
Postat av: gabbi

sv: åh va kul att höra! man gör väl allt för kärleken ;) hoppas du kommer att trivas där :)

2009-10-06 @ 18:54:18
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0