det är nog!!!

de får faktist ta o räcka nu, jag börjar faktist lessna!! jag är inte dum, men du verkar va!




igår var mäd banansmulpajen o martin här o hälsade på, jag gillart :)
nu åter till packandet, jag fick tag på oväntat mycket kartonger igår!!!
så perfekt så, ett problem bara, jag kommer fan inte få in allt i bilen.
vare nått som sög, så var de väll de.. så nu gäller de att prioritera!
vilket jag hatar.. men så får de bli.. nån som är sugen på skor??
o alla grejjer som ligger här o skräpar som inte ens är mitt...
hur gör man me de, humdidum.. hör av er om ni har nått här!

nu kommer ronja o kramas snart, så puss!


Kommentarer
Postat av: Jejje

Jag Äääälskar skor men då får du komma hit med dom så jag får träffa dig INNAN du flyttar , hur snällt är det att flytta till Tyskland när du inte ens har hälsat på mig än .. Vi kommer aldrig träffas , de kan jag nästan garantera ! Pusselipuss från Jejje till Jejje ;D

2009-10-08 @ 14:16:57
URL: http://jejjeg.blogg.se/
Postat av: Shokh

Hejsan

Nähh jag har inte bytt nr. däremot så krånglar min tele som fan.. vill bara slänga den i väggen.

Jaså vad hade du på hjärtat då da?

kram

2009-10-09 @ 10:53:01
URL: http://shokh.blogg.se/
Postat av: Björken

Bra att du fått nog av den där bruden. Hon måste ha ljugit om att hon fått psyk-hjälp för J. Prata med honom igen :) Var inte han lite less på henne sist du pratade med honom, efterhängsen, o bara pratade om sin jäkla frisering. Hoppas han vet vad han gör....

2009-10-15 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0