stört!!!

2 dar sen började det klia pa överläppen, fan jag börjar fa munsar, skitsamma tyckte väll jag...
igar när jag vaknade sa hade de blivit större o sved lite, skitsamma tyckte jag.
men idag!!! de värsta som hänt pa länge, min överläpp är nu större än svulnaden efter förstoringen, plus själva munsaret, jag ser inte helt klok ut, ser fan värre ut än kissie... :O o ont gör de!!! bu för de..


skrev faktist ett inlägg för 2 dagar sen, men de tycks inte ha kommit upp än, vilket suger.

är i tyskland da iaf.. o kommer var här ett tag nu, tills jul ungefär..

matti sa till mig häromdan du är elak som akte till tyskand igen, o att jag gjorde det pa flit.. haha, självklart gjorde jag det paflit, vad annars :P


nu ska jag lägga mig i soffan o vänta pa typ anti som nils just akte ner för att löpa, kanske far frukosten serverad om jag ser tillräckligt plagad ut :D wiiie





Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej gumman.



Jo det är bra annars, den deppiga tiden på året börjar infinna sig och då kommer höstdeppen, aknen, mörkret och allt det onda, haha nej så farligt är det väl inte. Men jag längtar alltid bort vid den här tiden. Hur är det i Tyskland? Det var kul att se dig hos tandläkaren, eftersom du alltid har gula tänder, haha. Visst är jag rolig? Nej men det är kul att se dig, jag hade ett hål i tanden som jag ska borra på fredag (den trettonde!!!). Isch. När kommer du hem nästa gång?



Puss & kram!

2009-11-07 @ 19:59:34
URL: http://dreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0