Puhh!!!

ett jobbpass pa 2 hela timmar avklarat... hehe, jag är iaf inte nervös längre.. de gick kanonbra!! :) imorgon ska jag jobba 3 timmar o pa fredag ska jag jobba 8 timmar :O undrar hur de gar ja... hehe

fick ett kanontips idag, läsa tyska kalle tidningar.. da ser man bada bilden o kan läsa o första, sa jag och nils har suttit i soffan o läst kalle (blev simpsons, för kalletidningen var slut) ikväll efter jobbet o efter mcdonalds o efter besök hos nils kära far o mor :)


nu blir de days, godishalsband o mys för min del!



Kommentarer
Postat av: anna

haha tufft att simpson har en tidning, det visste jag inte :)

2009-11-19 @ 09:18:51
URL: http://younameit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0