hemkommen precis!!

kom hem fran jobbet för en stund sen, o vafan jag tar o skenar dit igen när barnen kommer hem fran skolan :)

fick nyckel idag, menar hur bra är inte de??? ja, da kommer jag ju in wiiie!!


har ätit sa jäkla mkt sa jag spricker pa jobbet, först var de thaigryta o ris, 3 slevar ris, inte sa sma heller utan stoora slevar plus lika mkt gryta. o de är o töjja ut magsäcken, jag som precis haller pa o förminskar den, smart! efter de blev de magnum, en stooor magnum, sen efter typ 30 min var de fika, o da "vinner" (säger vinner för vi spela ett spel) jag en stooor kaka... o de är fult att inte äta upp!!! smart jennifer, smart Frau Eriksson!!
hahahaha


pratat tyska har jag gjort idag! mkt nöjd, nu ska jag tillbaka!
häppa

Kommentarer
Postat av: emmy

Sv: Alltid när jag säger något litet på engelska så börjar personen jag pratar med också att snacka engelska, lite irriterande men jag får ju skylla mig själv lite! Så ett tips, försök alltid så mycket det går att snacka på tyska, för när man börjar snacka engelska så vill inte den andra personen sluta snacka engelska! x)

Men det kommer nog snart att bli bättre för dig! Jag snackar mycket tyska nu och fattar nästan allt som sägs, bara vissa ord ibland som jag inte fattar. Så skönt :D

Good luck!

2009-11-19 @ 17:52:48
URL: http://emmysdagbok.blogg.se/
Postat av: madde-längre.

om du kommer in, du kommer knappt ut!

2009-11-25 @ 15:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0