goood morgon!

idag ställde jag min klocka pa 08,37 kom jag upp da? nä, kom upp kl 10 ja :)
drömde massa gulliga drömmar, ledsen för att de bara var en dröm, typiskt...
ska till jobbet kl 12 o vara där i 3 timmar, hoppas verkligen de gar lika bra som igar!!!

ett litet sprak missförstand fran igar var rätt roligt faktist, lillkillen fragade mig vad "i dont know" betydde, eftersom jag tydligen sa det hela tiden..
jag da, skulle försöka översätta det, men kom inte pa "ich weiss es nicht" - jag vet inte
sa jag sa "keine ahnung" - ingen aning.. i hopp om att han skulle första, men han sag bara fundersamt pa mig o tyckte jag var konstig eftersom att jag inte vet vad jag säger.. höhö
fattar dock inte varför jag uttrycker mig pa engelsa när jag kan säga de pa tyska!!!?

maste lära mig nu...

Kommentarer
Postat av: angelice

Bor du i tyskland? :)

2009-11-19 @ 15:42:53
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: Anonym

jo. världens fetaste.

2009-11-19 @ 15:51:13
URL: http://babybrooklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0