Torsdag

en av mina vänner har färgat håret brunt!!! Gissa vem? :D de kommer en ledtråd längre ner...


idag kom jag hem lite väl sent för att ens tänka på att börja städa, så jag sket helt enkelt i det... fan va skönt att inte bo hemma o få höra hela dagarna, nu måste du städa ditt rum, lalala... nä tacka vet jag mig själv för att jag flyttade . .

igår hade jag o johan myskväll.. jag kom hem från jobbet kl 6, så gick vi till affärn sen lagade vi pizza, för vi tänkte att man blir ju tjock om man beställer.. sen kollade vi på tv, sen kollade vi på gran torino, o den var ju bra.. tycker jag iaf ;)


idag åker Erik till Gud!! ta väl hant om honom!!!



jag är suupersugen på helg nu, eftersom jag knappt fick uppleva den förra..:P
jag är lite besviken på en viss person sen förra helgen.. jag tycker de är rätt dumt att inte tala saning, vi lever ju lixom i tierp, allt kommer fram... o när jag ändå är igång o klagar kan ja klaga på lite mer... igår fick jag mbpms, fan inte kul eller... sen blir jag jävligt bitter när jag ska jobba just den dan då solen skiner, o varför är de så jävla kallt o blåsigt idag?


o be för fan inte männsker dra åt helvete, jag bor där!! o vill inte ha hit dem..
fast de verkar ju vara här alla idioter hamnar!!





Ledtråden:                  


Kommentarer
Postat av: sabina

nejmen, vilket fint kort du har hittat på mig :D synd att du suddade ut ansiktet. hade velat att alla skulle se så fina ögon jag har på den där bilden :)

2009-03-20 @ 00:44:16
URL: http://mylittlepowny
Postat av: johan

tjena knäppisen! vad ska jag gö ikväll när du inte är här å härjar med mej? hoppas du har kul på jobbet när du vet att jag ligger å softar i soffan:)

puss

2009-03-23 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0