soligt o dant =)

jahapp, då vaknar man av ett samtal från slappina, hon nästan skriker -Kolla ut! idag ska vi sola, de är 10 grader ute..
jahapp tänkte jag de var bara till o klä på sig o gå ut de, då kom sion o sabina o såg fula ut!! :)
för ovanlighetens skull..

näädå!

helgen var rolig, kristallen i fredags, people i lördags.. sov till kl 8-lördag-, sen när vi vaknade så hade vi inte nån lust att åka på krogen... men eftersom att jag hade sagt till pelinej att vi skulle åka så var jag väll tvungen, men senare visade det sig att hon inte heller var så särskillt sugen, o johan var då inte heller nå sugen.. men vafan, när vi ändå föll på så.. :) så småning om gick vi till tåget, där vi mötte upp männsker som var exakt lika sugna som vi, not* :P
söndagen var ganska så seg, slapp o sånt..

igår var jag o slapp till stan o shoppade loss, och eftersom att jag inte höll reda på mina kassar så mkt så försvann en påse, med en solhatt o ett par brills i :/ åh, vilken synd, jag som hade hittat så fina grejjer... jaja, sånt som händer..



ja, nu blir de väll frukost o solning med mina bästa vänner...






När min ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0