pigg o alärt!! (stavning) :S

jahapp, då var dagen igång.. var upp kl 8... gjorde frukost, drog i mig den o satte på mig kläder.. sen var de bara till o traska iväg till dagis med elin... o sen började dagens ansträngning.. ut o gå, gick den vanliga rundan, dvs. högbegrs, vegavallen, ridskolan, sjukarby, tolftaliden, o sen hem :) iförsig så brukar jag gå åt andra hållet, men de gjorde inte så mkt, för det tog bara 1timme o 20 minuter... går man åt andra hållet så tar de 1 timme o 30 minuter.. men då har man ju med sig sölkorven robin me hala skor, så inte så konstigt kanske...


jaja, så vad händer idag då? jo, jag ska städa lägenheten idag, o garderoben, ner med allt skit i källarn, där kan de lika gärna stå o mögla, så jag får lite plats för kläderna.. .:) sen vidare till uppsala, för 3:e dagen irad... humdidum. ikväll blir de bio, kommer inte ihåg vad den heter, men de var väll skitsamma..

ja, dags o sätta igång kanske...


(",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0