Män som hatar kvinnor!!!

ja, som sagt så hette bion, "män som hatar kvinnor"  o visst var den bra alltid... på många sätt ;)

jag skulle tillome kunna rekomendera den... den är väldigt lång, men blir aldrig långtråkig.. men se för 17 till o pissa innan du sätter dig, o se fan till o köpa godis innan me.. :) annars blir de ett jävla spring..

De roliga med den här dagen var att jag städade på som satan, men jag bärde då aldrig ner nå kartonger eller.. nä, garderoben o toan är väldigt ostädad än, o imorgon blir de väll fullt upp me.. ska upp kl 7 o tvätta, sen åka på vattengympa (jobba) sen springa till systemet, SKA INTE DRICKA, men på lördag ska jag dricka.. o då är de ju bra o vara ute i tid :D

ba till o sortera tvätt nu :)



lite mer kaka? asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0