lugn fredagskväll :)

Igår var de jobba på dagen som gällde..
kvällen var väldigt rolig :)
först åt vi mat, som grabbarna hade ett jävla bestyr me o fixa till.. tänk att de ska behövas en kärring till allt ;) haha, nej nej.. dem klarade sig gallant, o gott så innihelvete..:) sen blev de kortspel och vin.. jag förlorade :mj
sen blev de väll lite slöning o efter de pingis.. de var jävligt roligt.. jag ska spela de oftare... :D sen blev vi bara jätte slöa o somnade i princip..

idag skottade elin o jag iväg oss på innebandy :) glöm inte bort att du e värdelös robin !! maha


nu sitter jag hos robin o väntar på mat, men jag fick tydligen fixa de själv. så de får bli pizza eller nått.. haha
vidare med 5 tåget till gävle o festa me the gang!! :)

ja, de var väll dagens lägesrapport



-börjar bli spännande, tror ja- ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0