leta o hitta!!

Häromdagen så letade jag efter ett simkort jag hade.. jag letade för att jag blivde av me telefonhelvetet i fredagsnatt.. :/
iaf så hittade jag på ett grattiskort.. så här stog det..

"Till Jennifer, 20 år
Liten blir stor - tänk när näsan var full med snor,
du var då bara 1 1/2 och mycket ofin,
när du snöt dig i mammas julgardin.
5 år och dagisets skräck,
för med pussleken  du jagade grabbarna väck.
Som liten hade du alltför lite tid springa o kissa,
så toan blev de du oftast missa,
blöta byxor blev resultatet, som du gömde i handfatet.
vid 13 fick du din första bästa vän,
och med lek, prat o smek, han är det än.
vem det är du tar i din famn ?
Jo, sonyericson är hans namn.
de sista åren har du vart i din ungdomsvår,
som gett din mor många grå hår.
listan kan göras lång, med festa sol och hålligång.
vi älskar dig vår vackra storasyster o dotter,
o de ända du får är bara en massa klotter.



så snäll o rar mamma man har.. hihi


nä nu ska jag fortsätta att tvätta, sen kommer mor o hämtar mig för jag ska hem till henne o äta :D

MUMS

Kommentarer
Postat av: mamma

Tok-fia tåriögonvrån

Älskar dej <3

2009-03-25 @ 20:32:16
Postat av: Jennifer

Vadå vad jag hade tänkt att göra ?

Lägga ut lite bilder och lägga ut lite erbjudande å så =) Folk kanske är intresserade =P Dumboll ! HAHA

2009-03-26 @ 14:58:48
URL: http://salongronnang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0