jobb helg!!

Helgen är över, som så många gånger förut!! den här helgen har enbart bestått av jobb, jobbade fre lör o sön natt. så aah... e lite slut nu :) men nu har jag vart ledig idag så de är ju skönt, imorgon o på torsdag är de jobb, sen heeela helgen är jag ledig.. de ska bli skumt skönt...

idag har jag inte gjort nånting alls, i princip.. vaknade o trodde jag var död, men det visade sig att jag inte var de :)
jag tycker om att sova med dig.... sen så kom pel, sen gick hon igen, då packade jag glass bär mixern och mjölk o begav mig till robin o gjorde smoothie..:) -månsfyllepappa- sen gick jag vidare till chrille och hämtade alla mina gamla kläder som legat där i typ 400 år...  sen gick jag hit igen o åt sallad, nu sitter jag här o väääntar o väntar... på att despran ska börja ;) jag ska väll snart förflytta mig hemmåt igen :) kom hem nu!!



Sabina och jag har börjat att skriva våran bok nu, säger till när den är klar så ska ni få läsa.. ^^,
De är väll kanske inte riktgit en bibel men...





Kommentarer
Postat av: sabina

vadå inte riktigt en bibel? det är nutidens bibel skriven av självaste gud herself. (sabina)

2009-03-17 @ 21:38:39
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0