helgen över...

pigg o kry vaknar man upp lördagmorgon för att senare berusa sig med livets goda!! åkte till gävle vid 5 där mötte joahn upp oss och färden var i full fart, med en öl i handen och mathilda i den andra...
nåväl, duschade o gjorde mig iordning, för att sen gå ut för odräglighet, i början var de lite ojämnheter i marken.. sen kom vi till hangloose, dansade som e tok! hungern satt in och mot mcdonalds styrdes det.. hemvägen var rolig!! haha

Berusning är ofta resultatet av ett matematisk feluträkning. man intar en viss volym o känner sig upprymd, på något underligt halvt omedvetet sätt resonerar man sedan: dricker jag dubbelt så mkt så får jag naturligtvis dubbelt så kul..
de stämmer inte!! :P

vaknade pigg o kry (?) haha, nej nej.. men hade väll slutat dricka skapligt så inte mådde ja nå dåligt eller :D besvärades bara av de båda t:en. Trött o Törstig :)..
o inte behövde jag ringa söndagsakuten heller..


         
         


idag blir de iaf spinning, snöstorm, desperates o myspys :)


Bli inte orolig om allt känns bra, det går snart över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0