viiilken helg!!

sitter i soffan helt slut efter helgens bravader.. i fredags var vi hemma hos robin o grillade, sen blev de 5 kamp, sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde... haha
i lördags så va vi hos sabina o grillade, sen bärde det iväg till lövsta, där var de roligt..
idag (söndag) så har de vart slappt, åkte iväg till bergstäckten o badade, vissa bade inte men de var kul iaf, roligt att ro båt, wiiie, sen vidare till elin o grillade. börjar bli lite tjatigt med grillning nu, imorgon så äter jag nog grönsaker mest.. :)

hittar inte sladden för att föra över bilder så jag får ta o leta imorgon så drar jag upp lite bilder då.


veckan ser lugn ut, alla åker ju till peace and love på tisdag.. så onsdagen ser lugn ut, ska tvätta o sen bjuda över familjen på lite tårta då jag fyller år  följande dag, o den kommer att firas uppe i luften, för tyskland here i come :D



godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vadå tyskland !? Kooooom hit nån gån också .. Göteborg nästa ska de va . Puss

2009-06-22 @ 18:11:28
URL: http://jejjeg.blogg.se/
Postat av: sofia

grattis grattis :)

2009-06-23 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0