stackars grannar!!

Fick ett trevligt besked idag när jag kollade mejlen. - min telefon försvann för ca 2 månader sen, och för att få ut en ny telefon på försäkringen var man tvungen att polisanmäla det o sen stänga av telefonen, och sen skicka in polisanmälan med ett nummer man fått av försäkringsbolaget, sagt o gjort jag krånglade mig igenom hela processen - utan vidare resultat!!!  telefonjäveln var ju inte ens försäkrad!!
De kalla jag oflyt!! Vilken miss!

när jag var införstådd med mitt misslyckande så var de bara att börja tänka på ny telefon..
så jag tog saken i egna händer och begav mig (med mammas hjälp) till valbo, där jag mötte upp kalle som också skulle shoppa teknik, så där gick vi o köpte en ny telefon till mig, och högtalare till min dator, sen blev de ett playstation för han, sen innan vi åkte hem blev det lite underkläder..


nu sitter jag o lyssnar på hög musik o därav överskriften!


godnatt på er :)


Kommentarer
Postat av: sabina

FEST HOS JEJJE!

2009-06-03 @ 23:28:10
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: Jejje

Va blev de för telefon då ?

2009-06-04 @ 10:31:53
URL: http://jejjeg.blogg.se/
Postat av: K-Bulle!

Playstation 3 om ja får be, folk kan ju tro att man sneakar och handlar en bee-ig 2:a ;) haha!

2009-06-04 @ 14:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0