nu får de faan vara nog!!

hur värdelös får man vara egentligen??

har inte skrivit på en månad o de har hänt så förbannat mkt så jag drar bara igenom de snabbt..

turkiet, de var regningt de första 3 dagarna.. se blev de sol, då brände jag mig istället.. men sånna smällar man får ta..
shoppade mkt, festade mkt, hade trevligt mkt... aah som en utlandsresa ser ut..
tyskland, festade shoppade, badade, o hade allmänt roligt..


jag ska härmed fortsätta att uppdatera bloggen med jämna mellanrum.

har inte turkietbilderna på datorn, så här kommer nåra från tyskland iaf..


     

  


ciao!


Kommentarer
Postat av: Jejje

Ooooj GRATTIS ! Trodde inte att du kunde skriva men de kan du ju =D Braaa ! Puss på dig gummsan (L)

2009-06-03 @ 14:47:02
URL: http://jejjeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0