jävla krångel!!!

jahapp, imorse när man vaknade så fick man ett väldigt tråkigt besked av en jobbarkompis!! så man var ganska deppig, vädret gjorde ju inte de hela bättre.. så jag tänkte sätta igång lite uppmuntrande musik och städa undan lite.. men icke sa nicke!!

youtube funkade inte, hade tydligen en föråldrad version av flashplayer :S jag fattade noll, o efter ca 2 timmar kom jag på den briljanta iden att avinstallera och instalera om..:D ringde flashs-support, så egentligen var de inte min ide.. så nu har jag iaf fått igång den förbannade musiken! härlans..


helt serijävlajöst!! varför ska de vara så dåligt väder?
man blir ju bara trött o less utav det..
jag som hade velat gått till ranshen o svingat ett par korgar!!
jaja, de får bli imorgon istället, om vädret tillåter..

jag måste ner till affärn o köpa skithuspapper o middag med, palla!!
vad ska man äta? humdidum (",)

tazzlar väll iväg då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0