godmorgon!!

jahapp, da var man framme i tyskland da.. flygresan gick bra, men det är inte kul eller... igar när jag kom fram sa kom kompaniet o hamtade mig, sen akte vi till carro, satt här o pratade o drack lite cider, men de blev lungt.. haha, för dem ska ju jobba idag . . dock inte jag.. :P sa nu sitter jag har o kakar frukost, gick ut till "frukost vagnen"  som glassbilen fast me bröd o dricka o ägg o bakelser osv.. idag blir de lungt, carro kanske skulle komma hem pa lunchen.. annars slutar felix jobba kl 4, o da slipper jag vara ensam sa länge.. :)

ska nog sova en sväng till nu..

ikväll blir de bowling, o vi alla vet ju vem som är bast pa bowling, jag, lätt jag!! men vi far väll se om det är nan annan som har turen med sig o rakar sla mig.. :P



hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0