dagarna gar fort..

jahaja, bowlingen tar vi o skippar, de är natt jag föredrar att inte prata om ;P hahaha
nära sa dalig var jag inte.. kom 2a, bada ggrna, sista ggn kommer jag knappt ihag, yrra... kidding

jaja, idag har vi vart i lübeck och shoppt med carro felix o nils, hittade endel roliga saker, de trakiga är att jag inte kommer kunna ta hem allt, för de inte far plats i väskan, men eftersom dem kommer till sverige om nan manad sa far dom ta med sig skiten till mig :) ikväll har vi grillat här hos nils och nu sa har vi precis duschat o ska börja dricka pa ordentligt för att senare ta en taxi ill zeigelei :D kul kul, sist vi var där sa gick vi inte lag oss förns halv 9 pa morgonen.. undra hur denna kväll kommer sluta :) jaja, nog skrivet om det, uppdaterar sa fort natt spännande händer, vilket degör hela tiden eftersom att jag är sa rolig :) ööjjj..


have it.. y

Kommentarer
Postat av: sabina

ja, jennifer jag tror att det är hår. en liten apa är vad hon är, precis som du.

2009-06-15 @ 13:08:58
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0