briljant ide!!!

carro ringde vid 10 o berättade att hon skulle uträtta ett ärende pa hingststationen nara kilometer härifran, sa jag hängde pa, de var roligt.. :) o jag knappte kort o grejja.. sen kom jag ju pa att jag inte har sladden med, för att överföra bilderna till datorn, helvete lars-olov!!!

och da kom jag pa den briljanta iden jag skulle saklart överföra bilderna genom blatand, sagt o gjort sa letade jag upp blatand pa datorn, men till min stora frustration sa stog allt pa tyska.. jaaahaa, o jag hittade inte vart man satte pa den och jag hittade ingenstans för jag vagade inte trycka runt. sa inga bilder i detta inlagg heller..


carro lagade min lunch imorse innan hon akte o jobbade *viiilken lyx* sa den är uppäten nu, de var verkligen mansfyllepappa :)

nu regnar det ute :/ men pa söndag sa ska de bli varm - närmare 30 grader.. o i sverige skulle de regna :)
jobbigt va?!


skrivs sen. puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja visst var den:) Jag är typ kär i den dåra:P :) Vill ha den på dvd, men vet inte om den finns ute än. Är du utomlands föresten?

2009-06-12 @ 17:45:47
URL: http://saraadomeit.blogg.se/
Postat av: Jejje

Jaa vi kan se den tillsammans om du pallrar din söta lilla rumpa å kommer hit .

Du har ju tydligen tid å råd att sticka till Tyskland heela tiden , när kommer du hit då !?

Du kan la följa med oss till Lysekil på midsommar ? Vill du det ? =D Puss

2009-06-12 @ 18:55:05
URL: http://jejjeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0