underbara vecka!

som jag väntat, väntat och väntat!! o nu är de, bara sådär, helt plötsligt över.. väntade på min kära nils i 3 veckor, o han har redan åkt hem... har iaf vart underbart.. var o hämtade nils i onsdags på flygplatsen, när jag såg honom komma ut från dörren så vart jag så glad, så mkt känslor!! de var helt underbart!!!
vi har hunnit med mkt den här veckan, o de var så roligt!!

Fan, när man väl fått skägget ur brevlådan o ska till o blogga så finns de egentligen inget särskillt att skriva om.. men vad gör de om 100 år?

4:e tysklandsresan i sommar kommer inträffa 12 - 24 augusti,  längtar så!! 

jag har iaf poppat popcorn o ska dra igång en film strax och krypa upp i hörnet av soffan med täcke o kudde o mysipysa, själv :) saltade nog popcornen för mkt. wops!





kärlek.

Kommentarer
Postat av: Jejje

Meeen , pratar han bara tyska då !? Oj oj oj va jobbigt isf .. Pusselipuss Jejje

2009-08-03 @ 11:04:06
URL: http://jejjeg.blogg.se/
Postat av: Fanny. sis

fiin bild :) <3

2009-08-24 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0