Gud va onödigt !!!

jag tycker inte om sånna människor som ska hålla på o förstöra! så barnsligt!!!

kom hem från jobbet för en stund sen, o på vägen hem så såg jag 3 st, a vad ska man kalla det, skyltstolpar, dvs stolpar med skyltar på, men yrrå..  iaf, som ligger ner.. va är de för fasoner? jag blir så jä*la irriterad på folk som håller på att förstöra, dem är ute o ska ha lite kul, men vad satungarna inte tänker på är att dem förstör för sig själva lika mkt som för alla andra.. det är deras föräldrar som betalar skatt så alla kostnader för sån här vandalism kan betalas!! känns ju onekligen som att den dagen jag får tag i den här skitungen som hade ner dem här stolparna, eller som klottrar eller som förstör på annat sätt för samhället, kommer få en rejäl utskällning!!

nej, ta och mogna på er småbarn! för faan


usch, godnatt

Kommentarer
Postat av: Alle

du skriver jätte sällan blogg, vrf?

2009-07-16 @ 11:35:57
Postat av: jejje

hejdu, jo för att jag inte orkar, men jag ska försöka ta mig i kragen nu o skriva oftare :)

2009-07-16 @ 18:14:18
URL: http://litemer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0