ursäkta!

jag har som ni möjligen märkt vart superdålig på att skriva..

"En paus för att lära mig andas" för att citera min favoritbloggare, blondinbella.... haha


aja, ni kommer i
fortsättningen slippa
 kika över i de förfluta,
för nu ska de tamejfan
 skrivas så de ryker :D



tänkte förövrigt, innan jag hoppar isäng bara tacka mamma för en väääldigt händelserik dag!! tack. jag är helt slut :)
tänkte på samma gång också tacka robin för att han är en riktigt pärla som hämtade mitt nyreparerade intranät på lagningen :D mkt tacksamt!!!


tänkte också passa på att lägga in att litet klagomål, fettisdag fett äckligt!! fett me fett i fettisdag o feta semlor! määäj...


folk brukar lägga in bilder på kläder o
 grejjer i sin blogg,
jag tänkte avvika o lägga in en nakenbild istället...:)
nån annan dag!



godnatt mär, o glöm inte bort att du är värdelös! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

MEN SHIT, fyfan båda är ju snygga, dock var resultatet utav blandningen ännu snyggare. Själv tycker jag att han är skadligt lik Ben Affelck, kanske beror på att dom är bröder, vet inte riktigt. Något att klura på. :)

2009-02-25 @ 14:49:51
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0