sova pa soffan. soft

vaknade kl 6 i soffan. de är väll bland de bästa som finns att somna där.. sa skönt!!
kom till tyskland i onsdags, fast de känns som att jag vart här i nan dag bara, tiden gar sa fort här...
sitter o  äter världens godaste flingor nu, säkert hur onyttiga som helst! fan maste kolla upp de sen, annrs sa föräter jag mig väll pa dem..
drömde en jätte knäpp dröm inatt, inge läskig eller sa bara knäpp, hehe men palla skriva vad här...

nu ska jag ga uto röka o sen ska jag göra mig iordning, för vi ska pa museum idag :D wiiie!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du å ditt Tyskland ! Men Göteborg kan du faan inte ta dit till .. Dålig stil tycker jag =P

Har du råd att åka dit heela tiden så kan du faktiskt ta en helg för att komma å hälsa på lilla mig , okeej ? Ska vi bestämma det ? Pusselipuss //Jejje

2009-08-17 @ 22:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0