Nära döden upplevelse!!!

skön kväll igår hos milla, kräftor o trevligt sällskap! mi lajk.

idag vaknade jag 3 ggr dvs, vakna somna om, vakna, somna om o vaknade! skönt o sova ut.. när jag vaknat den 3dje ggn så var de nog me o sova så jag kollade på film. efter den så gick jag ut för att möta sabbe för en snabbis på affärn, den snabbisen blev ingen snabbis, för efteråt så gick vi till station för o hämta hennes cykel, sen stog vi utanför mig i 30 minuter o pratade, o sen följde jag med sabina hem, där satt vi en stund sen drog jag sabbe o shanti o golfade, gick fan piss idag alltså.. weird!! sen hem igen o käkade mat, sen dator en sväng, sen gick vi till affärn igen för att köpa chips till den kommande filmkvällen med adam o bagge, men ack hade ju ingen film, så vi köpte 2 filmer när vi ändå var på affärn. 
påväg därifrån så fick jag mig en liten nära döden upplevelse, de sitter en grodjävel precis där jag ska gå fy faan för dem äckliga djuren, dem borde utrotas!! för gott!!!! ingenting för mig de där me grodor alltså!!
filmen var väll bra, eller de lilla jag såg innan jag somnade, nu är jag mer än trött o tänkte hoppa ner i sängen, åh va skönt :)

tänkte bara tillägga att jag saknar nils så förbaskat !!
godnatt me er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0