Hej!!

tjockt bra rubrik!! :)

igår så var de ju jätte bra väder.. så jag åkte hem till mamma och låg där o solade, fast jag solade inte så mkt, för jag satt vid datorn.. var också lite orolig över älskade som åkte till mallorca igår :/ no fun!
senare så kom viggo o Karl johan (inte svampen) o hämtade mig, sen begav vi oss till gävle med ett gäng systempåsar.. gjorde oss iordning o drack lite här, sen gick vi till interpol o spelade biljard :) jag vann inte :D

nu ska vi sätta på en film, skräckis :) wiiie


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: sabina

åh gud vilken tur att du skrev att det inte var svampen Karl Johan! Annars hade jag verkligen kunnat misstolkat hela det här inlägget, vilken INTE hade varit särskilt trevligt då jag förmodligen fått en hjärtatack av rädsla för att du träffat på en levande svamp. för såna finns ju inte, eller?

2009-08-04 @ 23:09:43
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja helt enkelt suger du verkligen på patt blogga, VARFÖR HAR DU ENES BLOGGEN OM DU INTE BLOGGAR!? En blogg är som en dagbok, man sk askriva en-flra gångernom dagen.så nu har du lärt dig något,läs och lär,weirdoooodj

2009-08-13 @ 15:09:42
Postat av: Anonym

fett roligt att du använder namnet sandra.. aja, börjar iaf pa rätt bokstav.. :) guuud

2009-08-15 @ 20:49:38
Postat av: sabina

HAHA, "sandra" is the shit :D känns ju som att jennifer avgör själv hur ofta hon vill skriva i sin "dagbok" utan att du ska bli grinig över att du inte får veta vad hon gör varje dag. men visst, jag kan hålla med om att det är tråkigt att inte få reda på allt roligt hon gör varje dag!

2009-08-16 @ 03:19:40
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: jejje

kul o bloggstrejka ju... "sandra" blir ju tjurig :P ähh laddar upp ett inlägg imorgonbitti. ha

2009-08-16 @ 23:00:04
URL: http://litemer.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag heter fanimej johan och inte johan med något jäkla extremråsa karl framför. Kiss my ass. Läpplena HahaHaha

2009-08-18 @ 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0