Gardagen i bilder!!

Först sa bestämde vi oss för att ga pa museum sa vi tog bilen o drog till lübeck.





när vi hade parkerat bilen o var pa väg till holstentor sa sag vi en ratta, inte najs :P





utanför fönstret pa museet  satt de en duva. söt!





dehär är nan tortyrstol av na slag.





o dehär är lübeck, gamla stan.. i miniatyr. de var en mur runt lübeck förr.





här är museet, knäppt fran nan gammal byggnad man kunde aka upp i..





blaste som faan däruppe..





sen gick vi o käkade mat.. o köpte svenskt godis pa kinderplaneta





sen akte vi till beachclubben o tog en glass.





o sen spelade vi minigolf, fick lika manga poäng bada tva, sa jag vann :)





sen akte vi o hyrde 2 vampyr filmer, o gjorde pizza, den var grymt god, sen at vi godis o somnade pa soffan.





Vi hade sa mysigt igar, en san där dag man skulle vilja uppleva flera dagar irad :)

idag har de vart fint väder sa vi har legat pa altanen o solat o sovit o läst o tränat tyska o skrattat..
Nils akte till fotbollen för en timme sen, nils pappa o jag ska aka om 20 minuter o titta pa matchen.
sa de är väll bäst att jag sätter fart nu!!


härra





Kommentarer
Postat av: steffy

där har jag också varit (:

2009-08-18 @ 21:42:50
URL: http://saandpit.blogg.se/
Postat av: kusin m

så puttinutt då :) jag vill med på kryssning med er nästa vecka, men är redan bjuden på annat håll :/

2009-08-19 @ 17:05:16
Postat av: Emma Car

Hej Vännen!

Kul att läsa din blogg,

hoppas allt är bra med dig!

Kramar

2009-08-19 @ 23:08:02
Postat av: j

men kusin för faan, du maste ju me... :(



emma: kul att du läser min blogg, hehe :P

2009-08-20 @ 16:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0