deprimerande dag...

idag var de dags för hemfärd.. hatar att aka hem, de ä sa trakigt!! speciellt de där jävla flyget.. första ggn jag flög i ar sa tyckte jag att de var läskigt, var rädd o flyga.. nu är de bara förjävla trakigt!! känns ju som att man har spenderat alderles förmkt tid uppe i luften pa sistanne..

nää usch för o flyga :(

haller pa o packar nu, men de är ocksa trakgt sa jag tog ett avbrott.. trakigt att vara hemma själv me, nils hade 2 konferanser idag. där vare slut pa semestern!!


nu är de bara till o plugga plugga plugga!! jag ska flytta hit sa fort som möjligt, o jag ska ha mitt körkort innan!!



ossa tycker jag att man ska sta för vad man gör, blir sa patetiskt annars, eller skrattretande o genomskinligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0