jobb helg..

hela helgen har bestått av jobb, eller inte bara, jag tvättade i lördags, för jag är ju ledig nåra timmar per dygn iaf.. :P
igår var de slödag, johan sjuk... stackarn.
blev en bio iaf. fredag den 13:e, den var bra, fast man visste hela tiden vad som skulle hända.. man förstog rätt mycket av den, för den är precis som alla andra i samma stil, ett gäng ungdommar som åker ut på USAs småvägar mitt i natten :P sen kommer de nån maskklädd man o dödar dem på olika sätt.. aja, jag har sett bättre, även sämre..

solen lyser!!


vi ska gå till solariumet nu.. mahaha



turkiet 2/5 - mys

sen vill jag åka till stan! men de var ju tydligen för dyrt.. ähh,
VILL JAG ÅKA TILL STAN, SÅ ÅKER JAG TILL STAN..

behöver sommarkläder och en ny kamera.. :)


"du är så sjuk, som säger att jag är sjuk, när det är du som är sjuk"
- Men jag tycker om dig ändå ^^,

Kommentarer
Postat av: Linnéa

klart du ska äta ägg när det är påsk ;)

2009-04-13 @ 18:26:35
URL: http://dreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0