med risk att låta tjatig!!

sluta tjata på mig ;P

här kommer de andra inlägget i denna blogg... :)


torsdag idag och här sitter man med chips o dipp, varjde veckodag som slutar med g, (har jag bestämt) är chips dag:), så vips så blev de chips... idag har jag vart i uppsala och hälsat på min kära far, som ligger på sjukhuset för tillfället. han får dock komma till tierp imorgon, och det tackar jag gudarna för.. skönt att känna att man kan gå dit är man vill o hur som helst..
Sen har jag o mamma vart  o shoppat igen... fan va de ryker pengar när man handlar, men nu har jag en ny kaffemaskin med nymalet kaffe i *not* för de är en helt vanlig kaffebryggare :)

var hem till mamma o hämtade min kära misse Sinja idag, väl där så kom jag på att jag saknade min grodvåg o massa foton, så jag vettu ner o leta i garaget, morsan hittar allt i en röd låda, som hon sen bär upp i köket, jag börjar rota satan men fick panik när minst 2 st råttor/möss satt o glodde på mig... yay, var bara till o slänga ut skiten på gräsmattan som då naturligtvis var täckt me ett vitt iskallt lagar snö... sen åkte jag hem... usch de var vajder!!


lägger in en bild, så ni förstår varför jag ofta är fattigast efter en krogkväll ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0