Tvättelitvättats hela dagen lång!!!

Som sagt så har de tvättats idag, kom hem kl 10, fixa lite småärenden på bynn sen hem o sortera tvätt. börja tvätta kl 12, o eftersom att de tar olika lång tid för maskinerna att bli klara o man bara har 4 timmar på sig så är de bara till o springa upp o ner en gång i halvtimmen... o de är 3 trappor upp, plus ett trappsteg innan man kliver innanför portdörren, och det är väll ungefär 20 steg på en trapp, vilket betyder 60 trappsteg, så en tur o retur till tvättstugan blir då 120 trappsteg, de blir 60 för varje ben de... plus 1 steg innan portdörren, men föresten så är de 1 litet prappsteg till tvättstugedörren me, så de blev totalt alltså 122 trappsteg, tänk att jag dragit den dära rundan minst 10 ggr idag.. jag är helt slut för 17 :P

Så dagens ansträngning blev tvättning!! :D (och den förbannade matematiska uträkningen) :P


mkt tvätt har inte torkat heller.. skit drygt, dem är så dåliga dem där "husman".. synd att ja trivs så bra i lägenheten.. annars hade ja flyttat här ifrån omedelbart...




varför de inte torkar? för centrifugen suger, för den är ur funktion, o har vart efter påtryckning från mig i över en jävla månad... o torkrummet är fuktigt o luktar fisk, o fläcktjäveln stängs av!! :S  Nej, förihelvete, jag är inte bitter!!!


Jag är otroligt GLAD!!! :D


sitter o väntar på långanväga besök, Karljohan (inte svampen!) Nyman o Tomas Drapier kommer över på en öl o lite idol... najselinajsigt värre!!!


hejpa!


Kommentarer
Postat av: jejje

Jag är så dum, det är ytterligare kanske 15 trappsteg ner till tvättstugan, så lägg på 30 där... BLÄ, för o tvätta!

2008-12-12 @ 18:54:16
URL: http://litemer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha , hur dum får man vara egentligen !? Du vet att man kanske inte behöver räkna trappstegen , så himla viktigt är inte inte ! ;D

Åå den uträkningen hade jag aldrig klarat .. Haha ! Puss på dej gumman !

2008-12-15 @ 10:35:17
URL: http://jejjeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0