söndag.

Idag är det söndag.. igår var de lördag, i förrgår var de fredag, och gåren före de var de torsdag... osv osv.. jag har som inte skrivit på länge så jag drar en genomgång lite snabbt bara..
jag har vart i småland nån vecka sådär... Men alla bilderna ligger på min mobil och jag orkar inter lägga in det på datorn.. så tyvärr blev det bildfritt, nästan...
jag har också vart hemma lite och jobbat lite sen har jag vart me mathilda lite, eller där ljög ja, vart me mathilda mycket!!

idag jobbar jag.. igår var de lungt hela dagen, förutom när jag gick till närmsta pizzeria och handlade.. fy bubblan vad jag mådde fan, tror ja mådde fanast igår... blää... för i fredags så var de kalas hos evelina, som fylde 20 år :) sen blev de krogen för mathilda o jejje..




NEJ!! Det är inte jag som satt upp den lappen på en bänk, där jag inte låg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0