hur dum kan man bli?



för några veckor sen behövde jag en ny tröjja, vi skulle på middag. jag testade den här..
sen gick jag vidare ihop om att finna en annan, svart!! o visst gjorde jag det.. hittade även en grå tshirt och ett par stövlar + lite smink... sen var shoppingbudgeten slut... när jag senare tog mig i kragen o la in denna underbara tröjja på bild på datorn började jag typ gråta... jag menar.. hur fin är den inte!!!!?? :O


crap!!

Helgen var lugn, kollade på film bara.. *not* k-balle o jejje var dyng  :)

i början av veckan så fick jag besök av amerika... de var kul... vi åt pizza o max o bennys o godis mest hela tiden . . :P vi hade även cheesballs tävling, den som kan kasta upp flest bollar i luften o fånga i munnen.. jag drog 12, han bara 10.. fast egentligen bara 9 för han fuskade.. haha
Jag har även fått mig en rejäl dos engelska lektion.. :D YAY!!





Bryan trottsade på att göra reklam för cheesballzena istället för sig själv...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan den tröjan va ju skiiit snygg =D Vilken affär köpte du den på ? Åå JAA jag får typ bara kolla på mina 2 kg med choklad , åå så får jag kolla på när min kära älskling äter me =P Haha .. Pusss Baby

2008-12-17 @ 11:26:45
Postat av: Sabina

vilken ful tröja du har köpt. den där kan du inte gå runt i , ge den till mig istället.

2008-12-17 @ 14:37:41
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0